Doe mee met de allereerste (online) FNV Overheid pubquiz

Vrijdag 18 juni 2021 van 19:30 tot 21:00 uur

Door Redactie 9 juni 2021

Tijd om samen iets leuks te doen en mooie prijzen te winnen! Daarom nodigen wij jou, samen met andere leden uit de sector, uit om aan de eerste (online) FNV Overheid pubquiz mee te doen. Ontmoet al je collega's (leden en niet-leden), speel het spel en win een van de mooie prijzen!

Quiz

Wat is een pubquiz?

De pubquiz is een populair spel waarbij je antwoord geeft op vragen over verschillende onderwerpen, bijvoorbeeld ‘wat is de hoofdstad van Frankrijk’ en ‘hoeveel magen heeft een koe’? Je strijdt met andere deelnemers om de meeste punten. De vragen worden online gesteld door middel van geluidsfragmenten, filmpjes en foto’s. Plezier en gezelligheid staan in de pubquiz voorop. De FNV pubquiz is zo samengesteld dat deze geschikt is voor iedereen, oud en jong, en er zijn mooie prijzen te winnen. Meedoen is simpel: meld je aan via onderstaande link!

Datum, tijdstip en prijzen

• Vrijdag 18 juni van 19:30 tot 21:00 uur
  • Je doet individueel mee (familie en vrienden mogen helpen), thuis vanachter je computer
  • FNV leden mogen natuurlijk meedoen, maar je mag ook een collega uitnodigen die nog geen lid is
  • Prijzen: 1 x dinerbon voor twee personen, 2 x cadeaubon, 2 x bioscoopbon voor twee personen en 3 x mooie bos bloemen

Ik doe mee

Na afloop vragen we jou in een korte enquĂȘte hoe je het vond: tips en tops zijn welkom. Graag tot ziens op 18 juni!