Ledenvoordeel FNV

Met je ledenpas kun je gebruikmaken van ons speciale ledenvoordeel FNV-programma. Hiermee krijg je als lid van de FNV exclusieve voordelen en kortingen op producten en diensten van geselecteerde bedrijven. Daarnaast biedt ledenvoordeel FNV elke twee maanden tijdelijke aanbiedingen bij andere bedrijven.

Kijk voor alle aanbiedingen op www.ledenvoordeelfnv.nl

Tot 11% korting op schadeverzekeringen Univé

Unive_160x107

Univé is persoonlijk, betrokken en dichtbij met winkels verspreid over heel Nederland. Van deskundige medewerkers krijg je persoonlijk advies dat naadloos aansluit bij jouw individuele wensen en omstandigheden.

Verzekering afsluiten? Bel 0592 348 999, bezoek een Univé winkel of ga naar www.ledenvoordeelfnv.nl

5 - 20% korting op je vakantie met KRAS

Kras

KRAS.NL biedt scherp geprijsde en uitstekend verzorgde vakanties aan. Boek als lid van de FNV voordelig een zonvakantie, rondreis, cruise, fly-drive, actieve vakantie, busvakantie, stedentrip of autovakantie. Bespaar minimaal 5% op je vakantie met KRAS.NL. De korting kan oplopen tot wel 20%!

Boeken? Bel 0900 9999 969 (€ 0,15 p/m) of ga naar www.FNV-voordeelvakanties.nl

20 - 30% korting op NTI-opleidingen

NTI_160x107

Ben jij op zoek naar een opleiding om je dromen en ambities waar te maken? Dan ben je bij het NTI aan het juiste adres. Als FNV-lid krijg je minimaal 20% korting op een opleiding naar keuze. Denk vooruit en vraag snel de gratis studiegids aan.

Inschrijven? Bel 088-1630630 of ga naar www.NTI.nl/fnv

10% extra korting op een fiets bij Matrabike

Matrabike

Deze korting geldt voor het hele assortiment. Zowel in de webshop als in één van de 9 filialen. Elektrische-, stads-, tour-, en kinderfietsen, mountainbikes en racefietsen. 450 modellen op voorraad, volgende werkdag gratis thuisbezorgd.

Ga snel naar www.ledenvoordeelfnvl.nl en bekijk alle fietsen

Mis niets!

Geen enkele aanbieding missen? De nieuwsbrief van Ledenvoordeel FNV houdt je op de hoogte van de laatste voordeelacties. Log snel in op www.ledenvoordeelfnv.nl en meld je aan!

Aansprakelijkheid

De FNV en haar voordeelpartners kunnen niet aansprakelijk gesteld worden:

• voor het niet of niet volledig toekennen van een korting;
  • de kwaliteit van de geleverde producten en diensten van de deelnemende voordeelpartners;
  • voor foutief gepubliceerde informatie.

Word direct lid van de FNV

Met de FNV sta je sterker in je werk. Ruim 1 miljoen mensen zijn al lid! Jij straks ook? Meld je direct aan!

naar-het-aanmeldformulier-250

Korting op groene energie van Greenchoice

Greenchoice_160x107

Dankzij de samenwerking tussen groene energieleverancier Greenchoice en de FNV bespaar je al gauw tot zo’n 200 euro per jaar. Deze voordelige aanbieding geldt voor zowel nieuwe als bestaande klanten van Greenchoice.

Voordeel berekenen? Ga naar www.greenchoice.nl/fnv en meld je gelijk aan!

15% korting op alle aankopen bij Kwik-Fit

Kwikfit_160x107

Is jouw auto toe aan onderhoud, een APK of moeten er binnenkort onderdelen worden vervangen? Dan ben je bij Kwik-Fit aan het juiste adres. Bij een van de 182 Kwik-Fit vestigingen helpen wij je graag verder. Je krijgt 15% korting op alle producten en diensten.

Kijk voor een filiaal in de buurt en de actievoorwaarden op www.ledenvoordeelfnv.nl

€ 15 welkomstpremie bij de ASN Bank

ASN

Als je een rekening opent bij de ASN Bank, krijg je direct € 15,- welkomstpremie. Daarnaast doneert de bank € 10,- aan een project van Mondiaal FNV. Duurzaam bankieren bij de ASN is goed voor mens, dier en milieu.

Open een rekening via www.ledenvoordeelfnv.nl

15% korting op Nibud producten

Nibud_160x107

Hoe hou je grip op je geld? Overzicht over je eigen administratie, inzicht in wat er inkomt en uitgaat en duidelijke keuzes over hoe jij jouw financiën beheert, dat geeft rust. Het Nibud heeft handige producten die helpen om grip op geld te krijgen en te houden.

Bekijk de producten op www.ledenvoordeelfnv.nl