Extra voordeel met je lidmaatschap

Als lid van de FNV kun je profiteren van Ledenvoordeel FNV. Met je (digitale) ledenpas heb je recht op exclusieve kortingen op leuke, handige en leerzame producten en diensten. Je digitale ledenpas kun je vinden in Mijn FNV.

Jouw exclusieve kortingen

De volgende kortingen zijn het hele jaar door beschikbaar. Daarnaast hebben we allerlei leuke en interessante tijdelijke voordelen én voordelen specifiek voor de sector waarin jij werkt. Bekijk het volledige aanbod.

Tip: meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang maandelijks een update met de (nieuwe) tijdelijke en jaarvoordelen!

Bespaar op je energierekening

Wil je jouw woning energiezuinig maken en slim omgaan met je energie? Als FNV-lid profiteer je van voordeel tot wel €200 op verschillende exclusieve energiecontracten bij Greenchoice. Ook ontvang je aanbiedingen op diverse vormen van isolatie, zonnepanelen en warmtepompen.

Wat kun jij besparen?

Wat kun jij besparen?

Tot 5% korting op schadeverzekeringen bij Univé

Als FNV-lid profiteer je van collectieve korting op je particuliere schadeverzekeringen. De korting kan oplopen tot 5%. Sluit je meer soorten schadeverzekeringen af? Dan ontvang je ook nog eens tot 10% extra pakketkorting!

Profiteer nu

Profiteer nu

Tot 30% korting bij Center Parcs

Laat je betoveren door de schoonheid van de natuur, ontspan in je vernieuwde accommodatie of leef je uit tijdens één van de vele workshops en activiteiten. Ontdek bij Center Parcs samen nieuwe ervaringen, midden in de natuur!

Tot 50% korting op Inventum apparaten

Bestel nu extra voordelig handige huishoudelijke apparaten van Inventum, met tot wel 50% korting op de adviesprijs! Alle producten zijn van goede kwaliteit, hebben een mooi design en een scherpe prijs. Dus wie slim is... kiest Inventum!

€35 korting op een abonnement bij Mobiel.nl

Bij Mobiel.nl ontvang je bovenop de altijd scherpe prijs nog eens €35,- korting op je telefoon met abonnement of sim only. De korting is geldig op alle nieuwe abonnementen en verlengingen. Mobiel.nl is officieel partner van alle grote providers en telefoonfabrikanten.

Meer informatie

Meer informatie

10% korting bij De Online Drogist

Bestel al je drogisterij-artikelen gemakkelijk, snel en extra voordelig bij De Online Drogist. Als FNV-lid profiteer je van 10% korting op je bestelling. Heb jij hulp nodig bij een gezondheidsklacht of vragen over een product? Neem dan gerust contact op met de gediplomeerde drogisten voor gratis advies.

5% korting bij Pelikaan Travel

Waar gaat jouw volgende vakantie heen? Bij Pelikaan Travel krijg je 5% korting op je volledige vakantie. Dus ook op autohuur, transfers of bagage. Vind direct jouw ideale vakantie met ANVR & SGR garantie.

10% korting bij Plutosport

Plutosport heeft altijd de nieuwste artikelen van topmerken voor de scherpste prijzen! Of je nu op zoek bent naar een mooie winterjas met bijpassende muts of een paar nieuwe hardloopschoenen, je shopt het bij Plutosport. Als FNV-lid ontvang je 10% korting op het hele assortiment.

Bekijk kortingscode

Bespaar op je energierekening met Speedcomfort

Met de radiatorventilatoren van Speedcomfort is je kamer twee keer zo snel op temperatuur en voelt het comfortabeler aan. Ook bespaar je aanzienlijk op de energierekening. Ontvang als FNV-lid 20% korting.

Bekijk de korting

Bekijk de korting

20% korting bij Koffievoordeel.nl

Als FNV-lid ontvang je 20% korting op alle koffie van Gran Maestro Italiano, Celeste d’Oro & Highlands Gold. Je bestelt jouw koffie makkelijk online en je hebt een ruime keuze; van cups tot koffiebonen en van pads tot gemalen koffie.

Bekijk aanbod

Bekijk aanbod

12% korting op alle cursussen en opleidingen

NHA is dé grootste thuiscursus-aanbieder van Nederland. Kies een hobbycursus, taalcursus of beroepsopleiding. Met 12% FNV-korting + gratis welkomstcadeau. Doe een gratis proefles!

Meld je aan

Meld je aan

Fietsplezier begint bij 12GO Biking

12GO Biking is de grootste fietsenwinkel van Nederland, met een fiets voor iedereen. Profiteer altijd van €25 tot €50 korting op fietsen en ontvang 10% korting op accessoires bovenop de scherpe prijzen!

Bekijk kortingscode

Grip op je geld met het Nibud

Het Nibud inspireert en motiveert je om te werken aan gezond financieel gedrag. Met handige informatie en tools hou je je uitgaven bij, maak je begrotingen en leer je slim met je geld omgaan. Via Ledenvoordeel FNV worden praktische tips en geldweetjes gedeeld.

Bekijk producten

Bekijk producten

WORD LID EN STA STERKER IN JE (WERK)SCHOENEN

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Een goede cao voor jouw sector
  • Altijd hulp bij een toekomstig arbeidsconflict
  • Persoonlijk advies over werk en loopbaan
  • Hulp bij letselschade en beroepsziekte
  • Korting met je ledenpas

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.