Loopbaanadvies FNV

Samen met onze consulenten en trainers kom jij erachter waar jouw kracht ligt en waar je echt gelukkig van wordt. Loopbaan FNV zit door heel Nederland en is gratis voor leden. Lees hieronder wat er allemaal mogelijk is en word vandaag nog lid. Sta op. Voor elkaar.

Loopbaanspreekuur

Loopbaan FNV biedt leden de mogelijkheid een eenmalig gesprek te hebben tijdens het loopbaanspreekuur. Jouw werk en leven staan centraal. Je kunt bijvoorbeeld je cv laten checken, bespreken welke loopbaantraining voor jou geschikt is of bekijken welke stappen je kunt zetten in je loopbaan. We helpen je sterker te staan voor je eigen belangen en het maken van gezonde keuzes.

Vrouw achter computer

Loopbaantrainingen

Bij Loopbaan FNV kun je als lid kosteloos deelnemen aan onze loopbaantrainingen en -workshops. Is het lang geleden dat je solliciteerde? Wil je beter voorbereid je functioneringsgesprek in? Of ben je eraan toe om uit te zoeken wat je nu echt wilt in je loopbaan? Met de praktische workshops, eendaagse en meerdaagse trainingen van Loopbaan FNV kom je verder.

Bekijk het trainingsaanbod

Bekijk het trainingsaanbod

Wat wil jij het liefste op Moederdag?

Op 12 mei is het Moederdag. Om deze dag net iets anders te maken dan andere Moederdagen, willen we weten wat jij het liefste wilt voor Moederdag. Ben jij moeder, geen moeder, bonusmoeder, wensmoeder of wil jij (n)ooit moeder worden? Vul onze korte enquête in en maak kans op het boek ‘Alle moeders werken al' van Anja Meulenbelt.

Vul onze korte vragenlijst in

Vul onze korte vragenlijst in

Doe de loopbaancheck!

Dit is de loopbaancheck van de FNV. Samen met onze consulenten en trainers kom jij erachter waar jouw kracht ligt en waar je echt gelukkig van wordt. Loopbaan FNV zit door heel Nederland en is gratis voor leden. Vul de vragenlijst in en kom erachter wat voor jou de beste oplossing is. We gaan vertrouwelijk met je gegevens om.

Naar de loopbaancheck

Naar de loopbaancheck

WORD LID! NU EXTRA VOORDELIG: 4 MAANDEN VOOR € 25

• Persoonlijk advies over werk, inkomen en loopbaan