Download hier al je 1 mei-materiaal

Op de Dag van de Arbeid komen we samen in Amsterdam om de kracht van werkend Nederland te laten zien en onze successen te vieren. Help mee en roep je eigen familie, vrienden, buren en collega's op om ook te komen. Want hoe meer mensen er zijn, hoe luider onze stem klinkt. Download de flyer of andere handige hulpmiddelen en verspreid het nieuws!

Flyers

Verspreid de flyers op je werk, bij vrienden en roep je familieleden op om ook te komen. Samen enthousiasmeren we zo veel mogelijk mensen om erbij te zijn op 1 mei. Geweldig dat je meedoet!

Deel de video

Deel de video met vrienden en familie, bijvoorbeeld in je favoriete WhatsAppgroep of op Facebook.

Verspreid de berichten

Met een bericht op Facebook, Instagram of op WhatsApp roep je eenvoudig je hele netwerk op om erbij te zijn op 1 mei. Kies uit de onderstaande voorbeelden een berichtje dat je aanspreekt, of schrijf zelf een leuk en persoonlijk berichtje.

Kom op 1 mei naar de Dag van de Arbeid in Amsterdam

Samen komen we in actie om te zeggen: het is genoeg. We verdienen beter. Mis het niet en meld je nu aan. fnv.nl/1mei

Deel via whatsapp

1 mei actie in Amsterdam: mis het niet

Ik ga op 1 mei naar Amsterdam om te strijden voor een rechtvaardiger Nederland door te zeggen: het is genoeg. We verdienen beter. Ga je mee? Mis het niet en meld je aan op fnv.nl/1mei

Deel via Whatsapp

Meld jij je ook aan voor de Dag van de Arbeid?

De prijzen stijgen. De werkdruk stijgt. Maar onze inkomens blijven achter. Daarom kom ik op 1 mei in actie om te zeggen: het is genoeg. We verdienen beter. Ben jij er ook bij? Meld je aan op fnv.nl/1mei

Deel via Whatsapp

1 mei in Amsterdam, ga je mee?

De stakingen in het hele land volgen elkaar op. Samen roepen we om een beter Nederland. Daarom ga ik op 1 mei naar Amsterdam, voor een spectaculaire actiedag. Ga je met me mee? Alle info vind je op fnv.nl/1mei

Terug naar Dag van de Arbeid

Heb je vragen of wil je materialen thuis ontvangen?

Laat het ons weten door een mail te sturen naar 1mei@fnv.nl.